Search This Blog

Monday, September 30, 2013

Nokia ဖုန်း​နှင့် မြန်မာ​စာ​စနစ် ( ၂ )





                  ကို​မင်း​သုခ​တောင်း​ဆို​သ​လို​ပဲ​ကျွန်တော်​ဘယ်​လို​လုပ်​၇​မယ်​ဆို​တာ​ကို​ပုံ​လေး​တွေ​နဲ့​ဖော်​ပြ​ပေးလိုက်​ပါ​တယ်..။
ကျွန်တော်​အ​၇​င်​တင်​ခဲ့​ပို့​ဒ်​မှာ​ကျွန်တော်​ရဲ့​အကို​ဆရာ​များ​ရေးသား​ခဲ့​တဲ့​နည်း​လမ်း​လေး​တွေ​နဲ့​အဆင်​မ​ပြေ​၇​င်
အခု​ကျွန်တော်​ကျွန်တော်​ပြော​ပြ​တဲ့​နည်း​လမ်း​လေး​နဲ့​လုပ်​ကြည့်​လိုက်​ပါ...။အဆင်​ပြေ​သွား​ပါ​လိမ့်​မယ်..။
ကျွန်တော်​က်ို​ယ်​တိုင်​လုပ်​ကြည့်​ပြီး​သွား​ပါ​ပြီ.။အဆင်​ပြေ​ပါ​တယ်။ကျွန်တော်​လဲ​ပထမ​တော့​တော်တော်​ရွာ​ပတ်
ပါ​တယ်.။မ​သိ​တော့​လဲ​မေး​၇​တာ​ပဲ​ပေါ့​ဗျာ..။ကျွန်တော်မ​သိ​တာ​လေး​တွေ​ကို​ပြော​ပြ​ပေး​တဲ့​အကို​တွေ​ကို​လဲ​ကျေး
ဇူး​တင်​ပါ​တယ်။နောက်ထပ်​ကျွန်​တော့်​လို​ရွာ​မ​ပတ်​စေ​ချင်​တဲ့​စေတနာ​နဲ့​ကျွန်တော်​သေချာ​ပြော​ပြ​ပေး​ပါ​မယ်...။
SymbianMyanmar 3.0 ဆို​တာ​ဘာ​လဲ​ဘာ​အတွက်​သုံး​၇​တာ​လဲ..​ဘာ​တွေ​သုံး​နိုင်​လဲဆို​တာ​တွေ​ကို​သိ​ချင်​၇​င်
တော့ ဒီ​ပို့​ဒ်​လေး  မှာ​သွား​ဖတ်​ကြည့်​လိုက်​ပါ..။အခု​ကျွန်တော်​သိ​တဲ့​နည်း​လမ်း​လေး​ကို PDF လေး​လုပ်​ပြီး​တင်
ပေး​ထား​ပါ​တယ်..။အဆင်​ပြေ​ကြ​ပါ​စေ​ခင်ဗျာ..။ဒေါင်း​လော့​လင့်​ကို​တော့​အောက်​မှာ​ပေး​ထား​ပါ​တယ်​ခင်ဗျာ..။


Nokia Phone နှင့်​မြန်မာ​စာ​စနစ်



Downloading from mediafire

Downloading From Ziddu

  SymbianMyanmar v3.0

အားလုံး​ပဲ​အဆင်​ပြေ​ကြ​ပါ​စေ.......​ကျေးဇူးတင်​ပါ​တယ်​ခင်ဗျာ.....

No comments:

Post a Comment